Često postavljena pitanja

Mogu li zamijeniti proizvod ako veličina ne odgovara ?

Moguća je zamjena proizvoda za drugu veličinu ili model shodno raspoloživom stanju, uz uslov da se zamjena izvrši u roku od 7 dana od kupovine.

Troškovi transporta za zamjenu snosi kupac.

NAPOMENA: Proizvod mora posjedovati orginalnu neoštećenu ambalažu, ne smije biti na bilo koji način oštećen ili korišten, te se mora priložiti orginalni račun uz proizvod.

Da li su orginalne slike proizvoda ?

Sve slike objavljene na našem webshopu su orginalne i predstavljaju izgled proizvoda. NAPOMENA: Uz sav trud, moguća je greška u opisu ili slici.

Da li izdajete fiskalni račun?

DA, naravno. Zakonska obaveza je da Vam za kupljeni proizvod / robu ispostavimo printani ili pisani fiskalni račun. U slučaju da se to ne desi, robu niste dužni platiti.

Kako mogu vratiti robu ?

Robu neoštećenu u orginalnoj ambalaži možete vratiti u našu poslovnicu lično ili putem brze pošte ukoliko nije ispunila Vaša očekivanja. Pakovanje i roba moraju biti neoštećeni.

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvo pitanje

Vlasnik portala kacige.ba je firma PROX doo.

Kontakt telefon: +387 63 655 566 ( dostupni na Viber i Whatsapp )

Email:info@kacige.ba

ili lično u poslovnici na adresi Bulevar Meše Selimovića 81A

Radno vrijeme:

Ponedjeljak-petak: 09-17h

Subotom: 09-14h

Nedjeljom i praznicima: ne radimo